Header Ads

Breaking News
recent

Απομόνωση | Under Pressure



-If you're leaving, close the door, I'm not expecting people, anymore...

Τράβα την πόρτα με δύναμη να κλείσει καλά
δεν περιμένω κανένα και κράτα απ’ έξω όλα αυτά που με πληγώνουνε
και άσχημα συναισθήματα δημιουργούνε κλείδωσε αν μπορείς
δεν θέλω μέσα άλλοι να μπούνε βγείτε έξω σας παρακαλώ
αφήστε με μόνο με τον καπνό ανά μόνο τον πόνο το σβήνω στα δύο το κόβω τον τρόπο
βρήκα και διώχνω κλείνω την πόρτα δυνατά κι απέξω όλους σας κλειδώνω

Και έτσι βρίσκομαι μόνος στη ΚΦΚΜ
μια φάση που την νιώθουν μόνο λίγοι και καλοί
τα σίδερα είναι παγωμένα και έξω δεν μπορείς να δεις
και η πόρτα είναι βαριά όπως αυτή της φυλακής (x2)

If you're leaving, close the door, I'm not expecting people, anymore...

Κι όπως φεύγεις θυμήσου να μην γυρίσεις ξανά
εγώ επέλεξα να ξέρεις να’ μαι με την μοναξιά
μες το δικό μου κελί μην ανοίξεις την πόρτα
μην προσπαθείς έχω βάλει από πίσω το κλειδί
τώρα κατάλαβα στ’ αλήθεια με ποιους έχω να κάνω
πόσο κι αν ψάχνω κάποιον για να στηριχτώ στο τέλος πάντα το χάνω
μην ασχολείστε μαζί μου στην φυλακή μου
γουστάρω να αράζω μόνος δυνατά και να φωνάζω

Και έτσι βρίσκομαι μόνος στην ΚΦΚΜ
μια φάση που την νιώθουν λίγοι και καλοί
τα σίδερα είναι παγωμένα και έξω δεν μπορείς να δεις
και η πόρτα είναι βαριά όπως αυτή της φυλακής (x2)

-If you're leaving, close the door, I'm not expecting people, anymore...
I'm not expecting people…
anymore...
anymore...

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.