Header Ads

Breaking News
recent

Τα πάντα είναι ψεύτικα | Under Pressure



-Το περίεργο σ' όλα αυτά που λες είναι έτσι όπως τα λές
κι κάνω συνέχεια αυτές τις πένθιμες σκέψεις
τι στιγμή που έπρεπε όλα να με σπρώχνουν στην αισιοδοξία
τι στιγμή που όλα είναι πορευτά
τι στιγμή που οι αψίδες του θριάμβου δεν κρύβουν ποια τον ήλιο
πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν κι εμένα
και σαν πολλούς, πολλούς άλλους για τους οποίους δεν γίνεται τίποτα
το πεπρωμένο τους έχει γραμμένους για όσο διαρκεί η ζωή τους

Τα πάντα είναι ψεύτικα δεν το απέφυγα
στη σκοτεινή γωνιά μου μόνος έμεινα
μήπως και βρω τις απαντήσεις που έψαχνα
έκανα λάθη που με πλήγωσαν γιατρεύτηκα
στον κόσμο αυτό τα πάντα είναι ψεύτικα

Αφέθηκα σε καταστάσεις που με φέρνανε σε σύγχυση
παντού κατήχηση καμιά απήχηση
ανάμεσά μας τώρα πλέον δεν χωράει καμιά συζήτηση
ότι σου λένε κάνεις δίχως να φέρνεις αντίρρηση
καθίζηση επήλθε στον κόσμο και κάθε μέρα το βιώνεις το βιώνω
κυνηγάνε αθώους μέσα από κάθε νόμο μέσα από το φόβο ελέγχουνε που βρίσκεσαι
τι μέρα είναι την ώρα μα και τον χρόνο
πως να νιώσω και πως το ανάστημά μου να σηκώσω
ελπίδα ψάχνοντας να βρω μήπως και τα όνειρά μου να γλιτώσω
κι όσο για κείνο το παιδί που πάσχιζα να σώσω
να ξέρεις πως μ' ανάγκασαν κι αυτό να το σκοτώσω
δεν το απέφυγα στην σκοτεινή γωνιά μου μόνος
έμεινα μήπως και βρω τις απαντήσεις που έψαχνα
έκανα λάθη που με πλήγωσαν γιατρεύτηκα
στον κόσμο αυτό τα πάντα είναι ψεύτικα
είναι ψεύτικα τα πάντα είναι ψεύτικα

Ανήμπορος να καταλάβω τι συμβαίνει πια με μένα
δεν μπορώ να συμπεριφερθώ σωστά πια σε κανένα
βλέπεις μου μοιάζει δύσκολο να βλέπω στόματα κλεισμένα
στεναχωρημένα πρόσωπα που πίστεψαν στο ψέμα χρόνια αδικοχαμένα
αναρωτιέμαι που πήγαν ή μήπως κάπου είναι κρυμμένα
πόσα πιστέψαμε και πήραμε σαν δεδομένα
πόσα απ' αυτά αξίζανε αυτό είναι το θέμα
κι ο κόσμος πάλι να αγχώνεται και εγώ ανάμεσά τους
τόσα προβλήματα που μετριάζουν την χαρά τους
όλοι κλειδώσανε την πόρτα καρδιάς τους
όλοι γνωρίζουνε τα πάντα μα δεν βλέπουνε μπροστά τους

δεν το απέφυγα στην σκοτεινή γωνιά μου μόνος
έμεινα μήπως και βρω τις απαντήσεις που έψαχνα
έκανα λάθη που με πλήγωσαν γιατρεύτηκα
στον κόσμο αυτό τα πάντα είναι ψεύτικα
είναι ψεύτικα τα πάντα είναι ψεύτικα

Κι όλος τυχαίος οι άνθρωποι εγκαταλείπουνε τη μάχη
μένουνε μονάχοι ζώντας μέσα σε μια πλάνη
βρίσκονται στην άκρη σβήνουν απ' τον χάρτη
πες μου πόσοι αξίζανε ειλικρινά κάθε σου δάκρυ
και κάθε βράδυ κρύας φυλακής και μοναξιάς
είναι απ' τα βράδια που σε βλέπω στο κελί σου να γυρνάς
αγκομαχώντας μόνος ρωτώντας και απορώντας
αν για ένα ψέμα αξίζει να φύγεις αυτοκτονώντας
μην μπορώντας να κατανοήσω κάθε λογική τους
αφού ότι κι αν διαλέξω είναι επιλογή δική τους
δεν ταίριαξα ποτέ και ας ήμουνα μαζί τους
και ας πήρα μέρος στην ψεύτικη παράστασή τους

δεν το απέφυγα στην σκοτεινή γωνιά μου μόνος
έμεινα μήπως και βρω τις απαντήσεις που έψαχνα
έκανα λάθη που με πλήγωσαν γιατρεύτηκα
στον κόσμο αυτό τα πάντα είναι ψεύτικα
είναι ψεύτικα τα πάντα είναι ψεύτικα (x2)

-Κι κάνω συνέχεια αυτές τις πένθιμες σκέψεις
πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν κι εμένα
και σαν πολλούς, πολλούς άλλους για τους οποίους δεν γίνεται τίποτα
το πεπρωμένο τους έχει γραμμένους, για όσο διαρκεί η ζωή τους.

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.