Header Ads

Breaking News
recent

Για κάθε τέλος | Βομβιστές Συνείδησης συμμ. Under Pressure



Αν θυμάσαι κάποτε στο είχα πει
πως όλα επιστρέφουν στην αρχή
ταξιδεύουνε οι σκέψεις μας γίνονται αστρική βροχή
θέλει να μένεις δυνατός σαν βράχος στα δύσκολα
κι όταν χαράζει το τέλος να ονειρεύεσαι την αρχή
είμαστε οχήματα που διανύουνε πορείες σε τροχιά φανταστική
δεν έχει τέλος αν θυμάσαι στο είχα πει
τις ημέρες που κολλούσε το βλέμμα σου
στο παράθυρο ατενίζοντας σε μου το τοπίο
κι έτσι περούσαν οι μέρες σαν νερό αναμεμιγμένο
με της μοναξιάς σου το δηλητήριο
τώρα όμως είναι καιρός για δράση
παίρνοντας από την απομόνωση το εξιτήριο

Μου το ’χες πει όμως έμεινα πάλι εκεί
αναζητώντας ένα αστέρι που να πέφτει για να βγει η ευχή
καμένη γη θυμίζει τώρα η ψυχή
και το μυαλό μου μπερδεμένο να καταλάβει αδυνατεί
το μάτι μου έχει φοβηθεί φόβοι κρυφοί
κάνουν την επανεμφάνιση θέση της η ζωή κλειστή
σε τσιμεντένια φυλακή εγώ να βάζω τις φωνές
να με κοιτάν όλοι βουβοί
η μόνη απάντηση σιωπή
το τέλος φαίνεται πως έρχεται γιατί όλοι ψάχνουν την αρχή
το σώμα μου έχει κουραστεί
τι με κοιτάνε όλοι αυτοί για μια στιγμή τι δεν μπορούν να καταλάβουν
αποστρέφομαι τελείως τους ανθρώπους που δεν αμφιβάλλουν
που τα νερά τους δεν τα ταράζουν
στάσιμοι και το μυαλό τους να σκεφτεί ποτέ δεν βάζουν
άσχημη κατάσταση όλοι απέναντι και με τρομάζουν
το στόμα τους ανοίγουνε μα δεν φωνάζουν
όλοι ζούνε το όνειρό τους
ή μήπως έτσι φαίνεται πίσω απ’ το τζάμι
τα μάτια κολλημένα στο ταβάνι
ουρανό αναζητώντας μάταια μες το σκοτάδι
το τέλος φτάνει

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.