Header Ads

Breaking News
recent

Σκέψεις | Κύκνειο Άσμα συμμ. Under Pressure | Απλά μια φωνή



(1:49) Μες τ' ακατάπαυτα της ψυχής λαμβάνουν χώρο παραστάσεις
Το υποσυνείδητό μου παίρνει μορφές κι εκφράσεις
Ελευθερία άγνωστη λέξη με σημασία
Άψυχη μοιάζει κι αυτή σαν μια φωτογραφία
Υπάρχουν όνειρα που έχω κάνει έχω πλάσει μες την πλάση
μες τη φύση δώσε βάση μια πλάνη μας πασάρουν
Θέλουν να πάρουν ότι έχει απομείνει
Στον άξονα της σκέψης περιφέρεται οργή και δίνη
Έχω ευθύνη να μιλήσω αλλά ζητώντας
Νόμος βασικός κανόνας άθλιους νόμους αγνοώντας
Το μυαλό μου παίρνει στροφές μακριά από ηγέτες
και αφέντες αρχηγούς με ηγεμονικές μορφές, ακούς;
Νιώσε τα λόγια μου να απλώνονται σαν μαχαιριές
Νιώθω τις σκέψεις μου λεπίδες να κρύβονται σε σελίδες όλα
Στραμμένα λάθος αυτός ο σκοπός κοινά συμφέροντα όλα
Ένα παιχνίδι με ψεύτικα ενδιαφέροντα απέραντα τερατόμορφα τέρατα
Σκοπός τους και απόλαυσή τους να μας βλέπουνε μέσα σε φέρετρα
Ήρθα και έφερα αγανάκτηση μίσος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων την καταπάτηση
Απάντηση σε όσους μας θέλουν με τα χέρια σταυρωμένα
Έκρηξη απελευθέρωση μικρόφωνο και πένα

Ο κόσμος αλλάζει όταν οι άνθρωποι αλλάζουνε τροχιά την επόμενη τη μέρα
Πιστεύουμε σε μας κοιτάμε της χαράς και αφήνουμε της νύχτας τα όνειρα τα θλιμμένα

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.