Header Ads

Breaking News
recent

Θυμάμαι τα παλιά | Under Pressure



Ναι κουράστηκα χάθηκα με το καπνό ξεχάστηκα
βρέθηκα στο μάτι του κυκλώνα πιάστηκα
βαρέθηκα τα όμορφα να φεύγουνε να μένουνε τα άσχημα
δεν ξέρω αν με κατάλαβες με απλά κουράστηκα
στη μοναξιά νιώθω να γέρνει βλαστικά
βιάστηκα να βγάλω αμέσως συμπεράσματα πολλά σιχάθηκα
τ’ άλλα μείνανε ίδια κι τ’ αγάπησα
όταν μέσα στην καρδιά μου κάτι σπάει δεν μπαίνει σε νάρθηκα
να ξεγελάσω τη ζωή την ίδια βάλθηκα
κουράστηκα μες την καρδιά μου να’ χω πάντα χειμώνα
τα όνειρα μου χάνονται καθώς με προσπερνάνε τα χρόνια
νιώθω σαν τα μικρά παιδιά που κυνηγάνε να πιάσουν μπαλόνια
που τους φεύγουν απότομα μέσα απ’ τα χέρια
κουράστηκα κάθε βράδυ να περιμένω να ξημερώσει
μια καλύτερη μέρα ένα καλύτερο αύριο κάτι ν’ αλλάξει
βαρέθηκα το ίδιο τροπάριο γιατί τίποτα δεν βλέπω να γίνεται πράξη
τουλάχιστον κάποιοι μένουν ακόμα σε δράση
όλοι λέει πως μένουν ίδιοι μα μου φαίνεται πως εμείς δεν έχουμε αλλάξει
βαρέθηκα ένα όνομα να ψάχνω να μας ταιριάξει
σε μια παράταξη ανήκουμε και πως πρέπει να ονομάσουμε την φάση
να μπαίνουμε σε διλήμματα για μια δουλειά δισκογραφική
ανάμεσα μας παρεξηγήσεις ήρθαν κι οι χωρισμοί
ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα φτάσω ως εκεί
και να σκεφτείς ότι ξεκινήσαμε απλά για να εκφραστούμε μέσα από τη μουσική
τώρα αλλάζουν όλα και εγώ φοβάμαι
κουράστηκα να ψάχνω αγάπες που στο τέλος πάντα με πονάνε
δεν ξέρω τι κάνω και που με πάνε
ζητάω συγνώμη σε όσους πλήγωσα και ακόμα μ’ αγαπάμε
σε όσους ήρθαν δίπλα μου στα δύσκολα και στάθηκαν
σε όσους ξενέρωσαν νωρίς γιατί κουράστηκαν
σε όσους κάτι αισθάνθηκαν
σε όσους τον καπνό τους μαζί μας τον μοιράστηκαν

Θυμάμαι τα παλιά και κολλάω χαμογελάω
και ένα ποτήρι γεμίζω και στην υγειά σας το σκάω
παραμιλάω με την μοναξιά συζητάω
πάντα πληγώνομαι στο τέλος από αυτά που αγαπάω (x3)

Αναγκασμένος πάντοτε να αναζητάω λύσεις
επομένως τέτοια μονοπάτια της καριέρας νιώθω εγκλωβισμένος
κι όλα βαδίζουν στο κενό
αισθάνομαι κάτι μου λείπει για να ολοκληρωθώ
εκεί που κάθε επιθυμία καταντά νοσταλγία
υπομονή έχει στερέψει ψάχνω ακόμα την ουσία
λαβωμένος στα πιο αδύνατα σημεία
πάντα χτυπημένος ψυχολογικά εξαντλημένος
ψάχνω ισορροπία ψάχνω μια ευθεία
αναζητώντας όπως πάντα τρόπους για να βρω την ευτυχία
στα όνειρα μου δεν θέλω να βάλω τελεία
μπροστά μου ένα τοίχος που γκρεμίζει κάθε επιθυμία
νιώθω στην μαγική πηγή πως έχω φτάσει
νερό ποτέ δεν ήπια και δεν έχω ξεδιψάσει
η φάση με έχει κουράσει τα πάντα μένουνε στάση
μα κουράστηκα πάντοτε να μένουνε τα άσχημα
βάλθηκα όλα αυτά να τα αντιμετωπίσω
μα λυγίζω αντικρίζοντας αυτό το γκρίζο
αναμνήσεις για να ελπίζω όμορφες σκέψεις απλά να θυμάμαι
οι μέρες περάσανε δεν γυρνάνε σε κάποια όνειρα που με ξυπνάνε
έτσι νιώθω απλά το γράφω έτσι εκφράζομαι
στις πλάτες μου επάνω τα προβλήματα αράζουνε
η πίεση ασφυκτική το φόντο πλαισιώνει
η αγανάκτηση τη σκέψη μου βλέποντας να θολώνει
ελπίδα δε βλέπω καμία ψάχνω γαλήνη ηρεμία
σύμμαχος οι αναμνήσεις μια γλυκιά μελωδία

Θυμάμαι τα παλιά και κολλάω χαμογελάω
και ένα ποτήρι γεμίζω και στην υγειά σας το σκάω
παραμιλάω με την μοναξιά συζητάω
πάντα πληγώνομαι στο τέλος από αυτά που αγαπάω (x3)

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.