Header Ads

Breaking News
recent

Μου 'χει λείψει | N8 (Under Pressure)


Μου 'χει λείψει - N8 (Under Pressure)



μου ‘χει λείψει η αλήθεια και να με κοιτάς μέσα στα μάτια
με σταράτα λόγια πες μου κι όχι με καλοσυνάτα
με γραβάτα στο λαιμό σακάκι βάτα
ότι λες να το εννοείς κι όταν μιλάς να μιλάς παντελονάτα
νάτα πουν ’τα φέρτα πάρτα έχω πέσει μεσ’ τα βάτα
τόσοι mc’s είναι παντού μας πότε βγήκανε στη στράτα
κράτα αυτό το τελευταίο κράτα
για τη γούνα σας ράμματα έχω τόσα (έλα Nate ξεκόλλα, σταμάτα)
δεν έχω μάθει να κωλώνω όταν πρέπει
αλλά ποτέ μην λες ποτέ γιατί η ζωή όλα τα ανατρέπει
τώρα όλοι γίναν καθώς πρέπει κι έχουν πλάκα
όλοι είδαν το τυρί μα δεν είδανε τη φάκα
στάκα λίγο μην παραμυθιάζεσαι με τόσα φράγκα
το βασίλειο του Χιπ χοπ καταντήσατε παράγκα
μ’ όλα ταύτα το ακολουθώ πιστά χωρίς ανάσα
μου ’χει λείψει αυτό το βρώμικο το μπιτ κι αυτά τα μπάσα
δυστυχώς ότι θυμώσουνα παλιά τώρα χαιρέτα
όλοι σου τάζουνε πολλά μα για να σ’ έχουν μαριονέτα
λουκέτα στη γνώση όσο μπορείς κάτσε μελέτα
μου’ χει λείψει το γουόκμαν ο δίσκος και η κασέτα
μες τα πάθη μετατρέπεται η ζωή μας σε καλάθι
που γεμίζει προϊόντα απ’ το κάτω ράφι
το σινάφι τους σιχάθηκα, σιχάθηκα και μένα
μου ΄χει λείψει το γκράφιτι το βράδυ πάνω σε τρένα
θλιμμένα μάτια τα χέρια δεμένα
λόγια που είπαμε με μίσος είναι τώρα μπολιασμένα
πρόσωπα αναστατωμένα βλέμματα κατεβασμένα
μου ΄χει λείψει το χαμόγελο μα σου ’λειψε και σένα
είναι μια δύσκολη εποχή όπου πέθαναν τα ρομάντζα
όλοι πανομοιότυποι όλοι με φράντζα
όλοι τα ίδια στάνταρ τα λόγια τους ακούω τζάμπα
μου ΄χει λείψει η σιωπή που απλωνότανε στην καβάντζα
φάτσα με φάτσα δεν έρχεται κανείς
όλοι το δάχτυλο κουνάνε στην οθόνη της αφής
όλοι σκυμμένο το κεφάλι ανεβασμένη φώτο στο προφίλ
μου ΄χει λείψει η διαδρομή με το ποδήλατο
για ντιλ να ΄χεις βγει από πριν
να αναρωτιέσαι αν θα πετύχεις κάποιον για να κάτσετε μαζί
τα νέα σου να πεις να μιλήσεις, να συναναστραφείς
μου ΄χει λείψει μ’ ένα βλέμμα να μπορείς να αισθανθείς

N8(Under Pressure) ΜΟΥ ΄ΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ (official video clip)
Απο το νεο project "Reborn" που αναμενεται να κυκλοφορησει σε
μερικες εβδομαδες...
Σκηνοθεσια/Μονταζ: Παραξενος,
Εικονοληψια: kal videography
Στιχοι:Ν8
Μουσικη: Hook
Scratch/μιξη:Ανδρεικελος
Feat.Κ.Φ.Κ.Μ crew
Νιώθω υποχρέωση να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, όλους όσους με βοήθησαν και με στήριζουν,
σε αυτή την προσπάθεια.Ελπιζω να μην σας απογοητευσω...
keep it real...
Ν8 Under Pressure Κ.Φ.Κ.Μ "THE IRON CAGE" 1996-2015
https://www.youtube.com/channel/UC1P1myJqyyFK8p85dzC_N7Q
[left-sidebar]
Από το Blogger.