Header Ads

Breaking News
recent

Για το γαμώτο | Under Pressure


Για το γαμώτο - Under Pressure



Αγωνιώντας κάθε μέρα στο κελί μου ζώντας
νιώθω στ’ αλήθεια να ‘μαι φίλε ό τελευταίος επιζώντας
γύρω μου ειδήμονες που ξέρουν το καλό μου
προκαλώντας με τα λόγια τους και εξιστορώντας καταστάσεις
όπως τους συμφέρει κρύβοντας της ενοχή τους
δεν τους νοιάζει για τους άλλους κοιτάζουν τη βόλεψη τους
πίσω από μια οθόνη να μου μιλάνε
μίσος σκορπάνε τα λόγια που μου ξερνάνε
συνήθως είναι η λέξη ήθος άγνωστη μέσα στο πλήθος
τόσες φορές χρειάστηκε στ’ αλήθεια να σταθώ στο ύψος της περίστασης
συνήθισα μοναχικός να περπατάω
στο δρόμο της αντίδρασης κι όσο πάω ξέρω στο χαλάω
ξέρω δε γουστάρεις που κάθεσαι και μ’ ακούς να σε ρωτάω
τι έκανες εσύ κι εγώ, τι κάναμε κι οι δυό
να προσπαθήσουμε ν’ αλλάξουμε για μια φορά αυτό το σκηνικό
αυτό το βλέμμα το μουντό που αντικρίζω όπου σταθώ
με κούρασε κι απ’ τα δεσμά του θέλω να απαλλαγώ
σε θέλω εδώ στα δύσκολα για το βήμα το πρώτο
εσύ χαζογελάς και βγάζεις σέλφι φώτο
μαστίγιο και καρότο να σε ταΐζουν χόρτο
δεν παίξαμε ποτέ μας για τη νίκη μα για το γαμώτο
δεν παίξαμε ποτέ μας για τη νίκη μα για το γαμώτο, μα για το γαμώτο

Σ’ αυτό το μέρους που μεγάλωσα βλέπω παντού το φόβο
κουμάντο μου 'πανε κάνει το χρήμα μόνο
οι νόμοι σου δεν πιάνουνε σ’ αυτό το τόπο
δεν παίξαμε ποτέ μας για τη νίκη μα για το γαμώτο (x3)

Άνισες καταστάσεις παίρνουν θέση πιάνουν τόπο
τα σκαλιά της κοινωνίας ανεβαίνουν δίχως κόπο
βαφτίσανε εξέλιξη το βρώμικο τους κόλπο
έχοντας χρήμα ως φόντο χωρίς κανένα μόχθο
αποτελώ εξαίρεση ψάχνοντας την δικαίωση
αναζητώντας τρόπους για να βρω την εξιλέωση
μάταια και άκαρπη η κάθε μου προσπάθεια
εμπόδιο τα λάθος πρότυπα και η αμάθεια
κοιτάζω γύρω μου απόγνωση με πιάνει
προσπαθώ να σου μιλήσω εσύ μου λες μας τα ‘παν κι άλλοι
ζεις σε μια πλάνη εκεί που δεν πιάνει μελάνι
σ’ ένα κόσμο που κυριαρχούν οι λίγοι κι οι μεγάλοι
πολιτικοί ρουφιάνοι μιλάνε εκ του ασφαλούς
μέσα από ξύλινους λογάριθμους
σου υπόσχονται καρπούς
έχοντας εξασφαλισμένα όσα δε χωράει ο νους
εγώ φωνάζω δυνατά κι εσύ κάνεις πως δεν ακούς
κι έτσι φεύγω απέχοντας απ’ το δικό σας έργο
καταφύγιο μεσ’ το κελί μου βρίσκω κι ανασαίνω
είναι ο τρόπος επιβίωσης αφού άσκοπα επιμένω
τι κι αν θέλω να αλλάξει κάτι δεν το περιμένω
είναι αλήθεια δυστυχώς κάτι πλέον δεν αναμένω
παίζω απλά για το γαμώτο σ’ ένα κόσμο διχασμένο
παίζω απλά για το γαμώτο, σ’ ένα κόσμο διχασμένο

Σ’ αυτό το μέρος που μεγάλωσα βλέπω παντού το φόβο
κουμάντο μου 'πανε κάνει το χρήμα μόνο
οι νόμοι σου δεν πιάνουνε σ’ αυτό το τόπο
δεν παίξαμε ποτέ μας για τη νίκη μα για το γαμώτο (x3)

Under Pressure - ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ...
Απο το νεο project "Reborn" που αναμενεται να κυκλοφορησει σε
μερικες εβδομαδες...
Στιχοι: Under Pressure
Μουσικη: Under Pressure (η λουπα ειναι απο monophonix)
Tα πλανα που εχουν χρησιμοποιηθει ειναι απο το ντοκυμαντερ "Το σπίτι του Κάιν"σε σκηνοθεσία του Χρήστου Καρακέπελη.

Η σελίδα των Under Pressure στο facebook (κάνε κλικ ΕΔΩ)
Το κανάλι των Under Pressure στο youtube (κάνε κλικ ΕΔΩ)
Το κανάλι του N8 των Under Pressure στο youtube (κάνε κλικ ΕΔΩ) [left-sidebar]
Από το Blogger.