Header Ads

Breaking News
recent

Μακριά | Under Pressure

Απομονωμένος απομακρυσμένος με τον ίδιο μου τον εαυτό συμβιβασμένος
νιώθω να ‘μαι καμένος από τόσους που εμπιστεύθηκα να νιώθω προδομένος
παρεξηγημένος τις πιο πολλές φορές και μπερδεμένος
μπορεί να χαίρεσαι με κάποιους μα να’ σαι μέσα σου θλιμμένος επομένως
δεν είμαι ευχαριστημένος δε μπορώ να φύγω νιώθω να ‘μαι καταδικασμένος

Κοίτα πως γίνεται συνήθως κι όταν σε πνίγει όλο το πλήθος
το πρόβλημά του ανυψώνεται απέναντί σου τεράστιο τοίχος
θέλεις να φύγεις θέλω κι εγώ μα δεν μπορώ προς το παρόν
διέξοδος μου είναι η μουσική ο στίχος και ο καπνός κι αυτός
ελεύθερος να φύγει μακριά μπορεί δεμένος νιώθω να’ μαι και πάλι αναζητώντας το γιατί
πόσοι μάθανε ποιος είμαι και με αγάπησαν ειλικρινά γι’ αυτό
όλοι αυτοί ξέρανε τι είχα η ειρωνεία είναι ότι δεν ήξερα εγώ
χαμογελώ κι είναι στιγμές που απορώ ειλικρινά
αν θα ‘πρεπε τότε να’ χα φύγει μακριά
ίσως δεν έκανα καλά που έμεινα πάλι εδώ
ίσως θα έπρεπε απλά να είχα φύγει μακριά

Κρυφές πτυχές του εαυτού μου ανακαλύπτω στην πορεία μου
διαβαίνοντας το δρόμο που χαράζει η ψυχική υγεία μου
βαδίζοντας σε λάθος μονοπάτια
σ’ αντίθεση μ’ αυτούς που ανεβαίνουνε σκαλοπάτια
καριέρα οικογένεια μια προγραμματισμένη σκακιέρα
επιμένοντας να απέχω απ’ την γυάλινη σας σφαίρα
σε δώδεκα πλανήτες χαμένος και βυθισμένος
θα διακτινιστώ νιώθοντας πιο μπερδεμένος

Άνθρωποι κάνουνε πως σε ξέρουν κάνουνε πως σε νιώθουν
κι ότι καταλαβαίνουν κάθε προβληματισμό σου
φύλακες άγγελοι όλοι γίνατε άνετοι
όλοι έχετε γνώμη για το κάθε τι που χάνετε
μα εγώ μες τον ορίζοντα μου πάλι ταξιδεύω
περιπλανώμενος συνεχίζω να μην πιστεύω
χάνομαι κλείνομαι ελεύθερος πάλι αφήνομαι
γίνομαι ένα με τον καπνό σύντομα εξατμίζομαι
εξαφανίζομαι αιτία αυτά τα πρόσωπα
που περιτριγυρίζουνε μόνο κάθε προσωπικότητα
θέλουνε κάτι να πάρουν δεν θέλουν κάτι να δώσουν
και στις μονάχα στις χαρές και όχι στο δάκρυ των ματιών σου
να συμβαδίσω δεν μπορώ νιώθω αταίριαστος
για μία κοινωνία που σε θέλει να είσαι στέλεχος
κριτήριο ο έλεγχος μα νιώθω ανεξέλεγκτος
θέλοντας να πετάξω ψηλά αυτό είναι γεγονός
ο κόσμος μοιάζει με μια ζωγραφιά χωρίς τοπίο
γι’ αυτό τον αποχαιρετώ λέγοντας ένα αντίο

Πάτησε ΕΔΩ για την Playlist (Λίστα αναπαραγωγής) με όλα τα κομμάτια και συμμετοχές των Under Pressure

Από το Blogger.